15 juni 2009

Provbilder


Provar ett nytt sätt att lägga in bilder som Alena på jobb lärde mig idag. Verkar kunna bli riktigt snyggt, men jag övar fortfarande så vi får se hur resultatet blir :) Provar med några bilder från Barclona, där var så himla mysigt, måste åka dit igen nån gång.

Kollar på Cityakuten nu, SISTA avsnittet! Kommer bli tomt, bästa serien nånsin enligt mig, har alltid tittat på det.

Imorgon är jag ledig, ska bli såå skönt! Ska ta det ganska lugnt på dan, kanske in till stan och shoppa ny bikini. Måste ha en när vi spa:ar och min vanliga underdel kändes något tajt.. På kvällen ska vi hela familjen och äta på Bryggan. Började med att jag och Linda skulle luncha när vi var lediga men nu blev vi visst 12 st :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev kanon med picasa! Visst är det smidigt. =) Nu måste du lägga upp massor med bilder sen!! :D