17 juni 2009

Trevligt på Bryggan

Här ser vi alla som var med på Bryggan igår, ja nästan förutom jag då som visst inte fastnade på bild.. Jag åt torsk med kapris, pepparrot, skirat smör och färskpotatis. Till efterrätt mjölkchokladpannacotta med färska hallon och lakritsmascarpone. Mumsigt och mysigt med trevligt sällskap!
Barnen hade haft skolavslutning så nu har de sommarlov. Har ju typ jag också. Blev ju sjukskriven igår av doktorn på förlossningen pga sammandragningar så nu ska jag inte jobba mer. Ska vila så att knoppen inte kommer ut för tidigt. Känns konstigt att inte jobba mer, nu kommer jag ju aldrig tillbaka till Eniro Helsingborg mer.. Men känns även skönt och tryggt att få vara hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja knip ihop nu så att knoppen blir färdigkokt,ni vill inte ligga på neo nu i sommar, de e skit tråkigt,tro mig jag vet.
Glad midsommar på er!

Kram Tinne