21 mars 2009

Nähä..

Det var ju inget vårväder idag inte..då gjorde det inte så mycket att jag jobbar idag. Missade iofs en smarrig frukost på Kakboden men det får vi ta igen en annan dag.

Igår när jag slutade jobba vid fyra gick jag en snabb runda genom stan i fina vädret sen handlade jag på Oj och åkte hem. När Jonas äntligen kom hem (han hade sovit i kristianstad mellan tors-fre) så gjorde han supergod kvällsmat på lax och potatismos. Längtar redan till jag ska äta resterna på min lunch om nån timme :)

Sen tittade vi faktiskt INTE på Lets Dance. Jonas har aldrig gillat det egentligen och nu är han riktigt trött på det så det blev Så ska det låta istället.. Tycker inte det är så kul längre, känns så tillgjort och förberett tycker jag. Annars var Måns rätt bra.
Såg nu att Morgan åkt ut, lite förvånande för han har ju varit så bra ända från början. Bra att Laila är kvar iaf för henne hejar jag på.

Ikväll ska vi nog göra hemmagjord pizza. Och så får man ju se premiären på Robinson! Ska bli trevligt, hoppas det är typ som förr så det inte är helt omgjort.

1 kommentar:

Anonym sa...

VI HAR HAFT UNDERBART VÄDER IDAG:)