28 mars 2009

Lördag, och fint väder än så länge

Åh, vad skönt med helg när man är ledig! Gick till macken imorse och handlade goda frallor som vi åt. Nu klipper Jonas häcken med grannen (ser ganska låg ut..) och jag lyssnar på Melodikrysset och läser/skriver blogg.

Igår åkte vi till Rydebäck efter jobb. Fick favoriten biff stroganoff med klyftpotatis och sallad, MUMS! Till kaffet en god marängtårta med jordgubb och grädde. Och så tittade vi ju på Lets Dance finalen. Jag hejade på Laila, hon var faktiskt mycket bättre tyckte jag. Men men, Magnus är också trevlig, kanske är han mer folkkär.

Jag och Jonas fick varsin parfym i tidig påskpresent som de köpt på semestern. Min hette L´Eau Par Kenzo och den var jättegod, det blir nya favoriten. Jonas fick en Jean Paul Gaultier Fleur du Male. Doftade också gott.





Sen blir det nog en runda till Väla eller nåt. Behöver lite småsaker så sovrummet blir helt klart, lampknappar och sånt vad det nu kallas.. Och så ska vi nog slipa och måla listerna vita. Sen på IKEA behöver vi hyllplan till de höga köksskåpen.

Har inga planer för ikväll än, kan vara skönt också :)

1 kommentar:

Nina sa...

Varför ser grannen låg ut ;-)

Hoppas ni får en trevlig helg.

Kram Nina