26 mars 2009

Blev inga byxor..


Nej hittade inga bra mammabyxor igår. Provade två st på HM men var inte helt övertygad så det blev inga denna gång. Ska kolla på Vero Moda för de har börjat med lite mammakläder, vet bara inte hur mkt de har här i stan. Anna på jobb hade köpt två par på Nova i Lund. Istället blev det en tröja på Gina Tricot, de är ganska bra för de har mycket som är lite oversize så då kan man köpa en vanlig tröja i sin egen storlek och ändå få bra plats :)
När jag kom hem fick jag gå till Preem för jag hade glömt köpa kattmat, passade på att även köpa mig en "gravidbibel" från tidningen mama.

Mycket graviditeter på gång nu. Av oss 5 tjejer som alltid umgicks i gymnasiet ska visst 4 av oss ha barn mellan juni-november! Ganska konstigt.. för 2 av oss blir det första barnet och för 1 det andra och för 1 det tredje! 5:e tjejen vill inte ha några barn alls.

2 kommentarer:

Anonym sa...

då får du gå utan byxor..men du har ju en rolig tidning att läsa i alla fall...

Nina sa...

Själv gick jag klädd i "cirkustält" de sista veckorna:-)
Gul, plisserad kjol som jag lånat av Ulle..hahahahahaha

Förlåt Ulle, men vi var inte snygga i cirkustält....

Kram Nina