25 mars 2009

Våffeldagen

Ni har väl inte missat att det är Våffeldagen idag!! Jag har varit sugen i flera veckor eftersom jag sett bilden på en våffla i min kalender på dagens datum. Tur att det uppmärksammades på jobb oxå. Fanns färdigblandad smet, vispad grädde och sylt i köket vid lunchtid. Var ganska mätt efter min lunch men när Linn ändå skulle grädda en till sig kunde jag inte motstå :) Sen blev jag jättemätt..men gott var det! Åt förresten en till eftermiddgasfikat oxå, ännu mättare..

Fint väder idag. Vet inte om det kanske är kallt men solen lyser iaf och inne på kontoret är det riktigt varmt för en gångs skull. Får se om jag hinner gå en liten runda på stan efter jobb. Behöver verkligen nya jeans. Har gått i mina oknäppta jeans sen jul nu typ.. Börjar växa liite mer nu. T.o.m. en på jobb som frågade om jag var gravid utan att veta om det, bara genom att se magen.

Inga kommentarer: