04 december 2008

Kak-kaffe

Imorse hade kaffemaskinstjejen på jobb lämnat en låda med såna där små kaffemjölkspaket i trekantsform ni vet.. Fast inte vanlig mjölk utan den var smaksatt med kardemumma. Brukar inte ha mjölk i kaffet så ofta men var ju tvungen att prova. Ganska gott, men det smakade inte så mycket kaffe utan det kändes som man satt och drack kanelbulle eller nåt :)

Hade 45 min lunch idag istället för 30 så jag hann bort på Graffiti och åt en sallad. Den är god för man får en liten mini bakad potatis till.

Känns att julen börjar närma sig, känns lite mysigt sådär och man är lite gladare än vanligt kanske. Jag ska iofs inte vara ledig så mycket men men.. När jag fick mitt julschema skulle jag egentligen jobba 8 dagar i rad! I och med att jag har min jobbehelg den veckan blev det lite konstigt. Men Fannie på jobb hade inte fått så mycket jobb i jul så hon tog min julafton, perfekt! Men veckan efter blir bättre, då är jag iaf ledig 6 dagar i rad!

1 kommentar:

Anonym sa...

den mjölken skulle jag vilja prova i chaite...