02 december 2008

Julfest


Jag och Mariella

Igår hade vi sk julfest på jobb. De hade delat upp det på två dagar så alla fick inte gå samtidigt. Dessutom var det måndag och vi var på Ace Link och åt jultallrik.. Så det var inte riktigt lika kul som vanligt när vi brukar vara på Tivoli, men det var gott med julmat :)

Imorse försov jag mig, det är väldigt ovanligt. Det berodde inte på julfesten heller för jag drack bara julmust :) Tyckte det kändes länge sen Jonas gick så jag kollade på min mobil, stod att alarmet skulle ringa 6.45 och att klockan nu var 7.22! Hallå hur gick det till? Men jag hann faktiskt i tid till jobbet trots att jag tog en senare buss.

Idag är Jonas borta igen, om jag minns rätt är han i Kivik?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, det ser ut som om både du och din kollega fått gulsot :-) Låter gott med julmat, har inte ätit någon än, ska inte på några julbord i år. Men julmust måste jag köpa hem, tack för att du påminde mig.

kram Nina

Anonym sa...

Ja, jo.. min kamera fungerar som sagt inte så himla bra när det är mörkt, man blir lite gul som synes :)