29 september 2011

Äpplekaka

Precis bakat min andra äpplekaka på 3 dagar. Eventuellt min andra nånsin, bara gjort äpplepaj förut. Denna ska jag iaf ha med till jobb imorgon, min sista arbetsdag på ett tag imorgon ju. Sånär som på 4 dagar har jag jobbat här exakt 1 år nu, och jag har trivts jätte jättebra! Men nu börjar det bli lite småtungt med magen och jag är lite långsam så ska bli skönt att gå hem. Hoppas få ett par veckor hemma innan bebisen kommer.
Idag har jag iaf varit och klippt mig (bara 5 månader sen sist, kan va rekord) för känns som det kan dröja ett tag med sånt sen när den lille kommer.

5 kommentarer:

Linda sa...

den ser fantastisk god ut...hoppas du hinner vara hemma och mysa lite nu innan nr 2 kommer;.)

Anonym sa...

Ser verkligen god ut. Får se om du hinner baka en till så man får smaka.
Mamma

Kjelle sa...

Jag kan garantera att kakan var
jättegod,för jag åt mer än hälften.
Kjell

Nina sa...

Jag håller med Kjell. Kakan var mycket god. Fast det var ju inte samma kaka vi åt (Kjell åt ju upp halva :-)Som tur var fick vi en egen på jobb.

Suzan sa...

ser gott ut!