02 september 2009

Tankar just nu

  • Ska snart koka pasta, som jag ska ha till Jonas vansinningt goda köttbullar :)
  • Var kan vi ha lagt Elviras lilla nagelsax? Hittar den inte någonstans..
  • Efterlyst börjar ikväll! Äntligen lite bra program på gång på TV
  • Vad ska Elvira heta i mellannamn? Vi har några trevliga förslag men kan inte riktigt bestämma oss..
  • Var på promenad med Elvira alldeles själv för första gången innan, hon sov hela tiden! Fast jag stannade 3 ggr och pratade med folk.
  • På promenaden köpte jag faktiskt ett choklad som jag ska unna mig ikväll.
  • När ska jag få sova mer än 2 timmar i sträck igen..?

5 kommentarer:

Tinne sa...

ojoj! ja dem tankarna var de inte längesen jag hade. men de blir bättre. Tinne är ett trevligt mellan namn. Blir de dop eller namngivnings cermoni?
Jag tar tåget 10.20 imorgon om nåt händer så jag missar de så sms:ar jag, du vet de blir inte alltid som man tänkt sig med dem här små. Ha de nu så bra som du bara kan så ses vi imorgon.

Linda sa...

Ja det är ju bra att Jonas lagat lite mat till dig när han är borta, nagelsaxen kan ligga där ni la den sist, Linda är ett fint mellannamn, många roliga programm börjar snart: eftyerlyst, idol, robinson, top modell m.m, Elvira känner lugnet när ni är ute och går ensamma och jag ska också mumsa på mitt choklad nu..

Nina sa...

Sömnen, eller brist på sömn var det värsta tyckte jag. Men det kommer snart att bli bättre. Undrar om inte Nina skulle vara ett fint mellannamn.....

Nilla sa...

Nu har jag hittat dig också.

Mamma/Mormor sa...

Nu får ni ge er med alla förslag på mellannamn till Elvira.
Det är klart det ska vara Hansy.