07 september 2009

Börjar vi om..


..på ny vecka igen, tiden går och helgen bara försvann.

I lördags hade jag en småtråkig dag, kändes som jag satt på samma plats i soffan med Elvira i famnen hela dan. Jonas var på herrklubb. På dagen var de i Båstad och körde nån slags snabb båt som liknade en liten räddningsbåt och gick jättesnabbt. Han höll på att ramla i vattnet och då vred han knät, så på kvällen hade han jätteont. Då var de på Olympia och kollade på Sverige-Ungern på storbild, men eftersom han inte mådde så bra körde han hem efter matchen. Han var jättevarm och hade fått feber.. Så hela söndagen var vi bara hemma och kurerade.. Missade tyvärr Håkans kalas och det var ju synd såg jag på deras blogg :) Får dit nån kväll i veckan istället.

Idag har Kerstin och Kjell varit här och hälsat på mig och Elvira. Vi drack kaffe och åt en smarrig prinsessbakelse.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Oj, gick de så vilt till i lördags? Hm..hörde bara att min kära man faktiskt hamnade i vattnet.
Så fin hon är er lilla tjej!!

Kramar!

Tinne sa...

De lät inte så skoj, Hoppas Jonas mår bättre. Fick du mitt sms om ellos förresten?