24 juli 2009

Mystofflor..festival..faderskap

Kolla vilka mysiga innetofflor jag shoppade igår :) Kan nog vara mysiga i höst när man ska upp mitt i natten och amma eller nåt. Kanske inte min vanliga favoritfärg direkt men tyckte de var rätt coola, och 124:- på utförsäljning på Scorett kunde jag inte motstå.

Var en liten runda på festivalen igår eftermiddag, åt lite festivalmat och en mjukglass och tittade runt lite. Inte så kul..åkte hem igen efter nån timme när det började regna. Ikväll ska vi dit igen, mest för att se när Raffe och de spelar på nya Cirkus på Tivoli. Egentligen var det bara ett enda band jag var intresserad av detta året (Svenska Akademien) men de spelar imorgon när vi är på bröllop tyvärr så de missar vi.

Idag är det full rulle annars. Har redan varit en runda inne i stan hos barnmorskan kl 9.15, allt gick bra. Kl 10 skulle vi in till grannen och hämta färg så vi kan börja måla vår garageport. Nu när som helst ska vi köra till Höganäs för att kl 11 vara hos socialen och fastställa att Jonas är pappa till barnet, måste man ju göra när man inte är gift. Sen ska vi antingen till IKEA eller ILVA och köpa presentkort till bröllopspresent. Och sen festival ikväll en liten runda då.

2 kommentarer:

Linda sa...

jätte söta tofflor..jag tror du kommer få andvändning för dom när du ska upp med bebben mitt inatten..kram

Sandra sa...

GRATTIS till er båda, har minsann kikat på sötnosen på webbisar :)
Kramar från Sandra och Nicco