23 juni 2009

Trångt

Inte så konstigt sängen börjar kännas lite trång när Zol ligger utsträckt på tvären! Sen är ju iofs vår säng bara 1.40 så den är ju inte så bred.. Hoppas knoppen vill ligga i sin egen säng för vi får nog inte plats 4 st :)

Nu ska jag nog ta och tvätta lite och vika lite färdig tvätt och sen ta mig in till Höganäs och handla lite mat inför ikväll, tror det får bli en pastasallad med fetaost.

Sen måste vi verkligen ta tag i barnrummet på riktigt. Ska lägga ut möbler som står där inne nu på Blocket; databord, 2 sängbord och en hylla. Igår la vi ut våra gamla tv- och stereobänkar, cd-ställ, tjock-TV´n och cd-växlaren. Hoppas nån vill ha det så vi blir av med det, behöver inte så mkt pengar för det bara nån kommer och hämtar det :)
Ja, sen kan vi ju då börja måla lister, väggar o tak i kommande barnrum. Behöver ju absolut inte vara färdiginrett när knoppen kommer men att det är tömt på gammalt och ommålat hade varit skönt iaf.


3 kommentarer:

Anna sa...

hej hej! jag håller med, håller också på med barnrummet nu. har målat klart men nu ska det inredas lite, men jag hittar inget bra precis så jag får leta lite till. Hur e det med dig? kram kram

Anonym sa...

Jag trodde du skulle ta de lungt nu när du e sjukskriven? Och sen baka muffins och inte bjuda på mig, de e skamligt tycker jag :)

Kram Tinne

Jennie sa...

Finns 3 påsar muffins i frysen och en i skafferiet så där kan nog bli en muffins eller två till dig oxå! Fredagsfika kanske?