06 maj 2009

Onsdag

Idag jobbar jag kväll, till 21.30. I början av året hade jag nästan inga kvällar alls men nu börjar de komma igen, typ 1 i veckan kanske.

Imorgon ska jag på "utflykt" till Kristianstad. Vi är ca 10 st från jobb som ska dit och kolla hur det ser ut och fungerar på deras station. Och så får vi ju träffa vår gamla chef. Från början var han chef över både Kristianstad och Helsingborg men sedan ca ett halvår tillbaka är han bara där. Ska bli kul, lite fika och lite info och sånt. Sen på em när vi är klara ska jag träffa min gamla kompis Sandra som bor där. Det ser jag fram emot, har nog hunnit gå nästan 1½ år sen vi sågs.

Nu tittar faktiskt solen fram för första gången idag. Innan regnade det och blåste så det kändes som värsta höstvädret.. Fick bli både stövlar och regnjacka på väg till jobb idag..

Nä, nu har jag lunchrast, pasta och korvgryta som Jonas gjorde igårkväll, med lite sallad, gurka och fetaost till det.

Inga kommentarer: