27 april 2009

Kalashelgen slut..

I lördags var vi på kalas hos Nina. Där åt vi en jättegod lax med två olika såser och potatis o sallad. Till efterrätt en lyxig chokladmoussetårta, mums :) Det var gott, trevlig och mysigt att vara på kalas.

Något mer stressigt att själv ha kalas för ca 20 pers märkte vi på söndagen :) Men det var trevligt och kul ändå! Och en massa jättefina presenter fick jag!! Det lönar sig att tänka efter vad man önskar, så kul att få sånt man verkligen behöver och vill ha!

Hade lagt fram min gästbok men som vanligt glöms det bort.. så här kommer en gäst- och presentlista:

Helena & Lasse: svart kaffetermos från Stelton
Håkan & Hanna: två turkosa bakskålar, med tillhörande bullformar och liten receptsamling
Linda & Hasse: korg gjord på gamla bildäck, med smultronväxt, trädgårdsredskap och Sköna Hem tidning sommar.
Niklas: stor, rejäl blå glasskål
Kerstin & Kjell: kannmixer från OBH Nordica
Nina: DKNY parfym-fresh blossom
Mamma & pappa: presentkort på Väla

I torsdags på mitt lilla kaffekalas fick jag presentkort även av Tinne & Raffe. Så nu får det bära av till Väla nån dag och inhandla nya helvita converse är det tänkt :)

Tog inte ett enda foto i helgen..det glömde jag bort.. så bilder får ni klara er utan :)


Inga kommentarer: