17 april 2009

Fortsättning stackars Zol

Aa..det är allt lite synd om henne tycker jag. Jag jobbade ju kväll igår så Jonas fick hämta henne vid fyra-tiden. Hon var helt rädd, och alldeles groggy efter narkosen och den smärtstillande medicinen. Hon kunde knappt gå ordentligt, hon gick bakåt mer än framåt..tror hon försöker "backa ur" tratten hon har runt halsen men det e ju inte så lätt :)

Imorse var det lite bättre, hon spann och kelade lite och åt som en häst. Inte så konstigt kanske, hon fick ingen mat från kl 20 i onsdags och det lilla hon fick i sig i går kväll kräkte hon upp..

Skönt med fredag! Ska iofs jobba 5 timmar imorgon men slutar redan vid två så det är ganska lugnt. Jonas ska iväg på svensexa hela dan så får väl se vad jag ska sysselsätta mig med när jag slutar.
_________________________________________________

Mycket födelsedagar nu, idag säger vi grattis till mamma!!

1 kommentar:

Kjell o Kerstin sa...

Visa nu lika mycket till kärlek
till Zol,som du gör till Jonas.

Kramar