07 mars 2009

Vårkänsla


Fint med tulpaner! Något hängiga var de men så var det också rea, 15:-/bunten. Tyckte färgen var härlig, men egentligen är lila den enda färg jag INTE gillar..

Höll på att skriva detta inlägget i förmiddags samtidigt som jag gjorde Melodikrysset men så helt plötsligt började webradion strula, sen när jag startat om datorn ville den inte alls.. Så då la jag ner både bloggandet och krysset och la mig i sängen och läste ett tag istället :)

Nu är klockan tjugo över fem och mina fikagäster har nyss åkt. Det var Linda, Filippa, Nina och Sandra som var här. Det blev kaffe, saft och kakor och lite kel o lek med Zol :)

Snart ska jag promenera bort till Maya. Vi ska äta tacos och sen se på Melodifestivalen-andra chansen. Var länge sen vi sågs, har inte umgåtts med dem så mycket på senaste sen har de ju precis kommit hem från en månad i Thailand också. Både Ted och Jonas är ju på herrklubb idag så det blir en lugn tjejkväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för det goda kaffet...