13 mars 2009

Äntligen helg igen

Denna veckan har gått jättefort tycker jag. Skönt med ännu en helg när jag är ledig i alla fall!

Har känt mig lite sjuk nu i 2 dagar men känner mig bättre nu, tur att jag bara jobbade två timmar idag! Skulle ju egentligen varit helt ledig men tog på mig lite extratid. Lite fjuttigt med två timmar kanske..hade egentligen tänkt jobba halva dagen men eftersom jag hade så ont i halsen igår ville jag inte jobba för länge om jag kände mig värre. Inte så kul att prata oavbrutet i telefon med halsont nämligen.. Jonas var hemma och var sjuk i tisdags och onsdags så det var väl han som smittade mig, i torsdags när han var frisk och skulle till jobb så var jag vissen i stället..

Ikväll kommer Tinne, Raffe o Patrice hit och fikar lite. Får bjuda dem också på nya kaffet, dags att skicka in den rapporten nu i helgen.
Tittar väl på Lets Dance eller nåt. Jonas har precis kört från jobb så han är inte hemma så tidigt idag.

Imorgon lördag blir det nog nån utflykt på dan, barnvagnskoll eller nåt ditåt :) På kvällen är det ju final i Melodifestivalen, får man inte missa! Blir mat och festival hemma hos Nina i Mariapark.

Inga kommentarer: