12 december 2008

Önskelista..

En sån här finfin dammsugare önskar jag mig, hade passat bra sen i vårt nya kök. Skönt att ha en som står framme också som man inte behöver kånka ut och in från skrymslet i tvättstugan. Bilden har jag lånat från El-Giganten, där verkar de vara billigast.

Idag efter jobb ska jag nog försöka börja med julklapparna, försöka pricka av nån på listan iaf.

Imorse tjuvstartade vi med Lucia på jobb. Våningen under oss finns ju en skola och de brukar komma upp och lussa varje år. Mysigt! Tyckte det var lite tidigt med lussekatt då så jag ska ta min nu när jag går och fikar! Mums..

Ikväll blir det en god middag hemma och Idol-final på tv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha en sån...köper du till mig,köper jag till dig...

Anonym sa...

Jag är redan lycklig ägare till en sådan :-)

Är jättenöjd med den, men man måste ha en vanlig dammsugare också...

kram Nina