20 januari 2011

Torsdag idag

Ja veckan går snart helg igen, tycker precis det var förra veckan på nåt sätt..

Denna veckan har jag haft maten i stort sett klar när Jonas kommit hem, det hade jag som nyårslöfte. Och så skulle han/vi handla till hela veckan typ på söndagen. Fast jag handlade istället. Var ändå i Höganäs i tisdags och lämnade tillbaka min relativt nya jacka tyvärr.. Dragkedjan var kass. Så när det blir lite mildare nu vet jag inte vad jag ska ha..
Inga gourmeterätter har det väl blivit men ändå.

I måndags vet jag inte vad vi åt... Tisdag ärtsoppa, onsdag fläskpannkaka och idag kassler med fullkornspasta och en sås på crème fraîche, fond, svamp, paprika o lök.

Igår var jag i Göteborg. Jag och en till på jobb var och fick höra om de nya leveransvillkoren som börjat gälla för import och export. Det var trevligt och bra. Efteråt var det lunch på Incontro, jättebra ställe dit jag gärna går igen! Mums!

Inga kommentarer: