14 juni 2010

Klockan

I lördags spenderades en stor del av dagen, kanske någon timme för
mycket, på Väla. Jonas köpte jeans och skor och jag denna fina Gant
klocka. Använde presentkortet jag fick när jag hade kalas och sen var
Jonas snäll och la till lite.
Vi träffade även Tinne, Raffe o Patrice för lite shopping och fika.
Söndagen inleddes med frukost tillsammans med Kerstin o Kjell. Sen
åkte vi till Familia, inte för att vi skulle shoppa mer men Jonas var
tvungen att lämna in sin telefon som strulade. Var även inom Bauhaus
och tittade på golv, blir antagligen nytt trägolv på hela
undervåningen i sommar. Valnöt lutar det åt, nån som har nåt bra
tips på vad som är snyggt eller nåt annat man bör tänka på så
säg till!

2 kommentarer:

Linda sa...

jätte fin klocka...den hade jag kunnat tänka mig..

sandra sa...

Tack! va roligt att du kikar in då&då :) snygg klocka!
Kram