12 januari 2010

Strumpor..

Jäkla jobb med strumpor.. de försvinner, de får hål i sig, de ska paras ihop osv.. Funderade på om man skulle lära sig att stoppa strumpor haha :) Kommer ihåg att pappa gjorde det när jag var liten. Undra om han gör det än? Andra gången nu jag köper nya strumpor så blir det hål på dem första gången man har dem! Köpt 3 för 99:- på Lindex, ska kanske inte göra det mer.. Behöver iaf fler, härrom dan innan jag tvättade fick jag ha strumpor i två olika gråa färger för de var de enda som var hela o rena.. Kan inte sno Jonas heller helst för han har typ 7 nr större storlek!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vad är det här med strumpor egentligen? De har dessutom en tendens att försvinna. Helt plötsligt har man bara en strumpa och eftersom det är knäppa mönster på de flesta så går det inte att mixa å matcha. Ska nog bara köpa likadana svarta strumpor. Då kan det väl inte gå fel ;)

Nina sa...

Haha, känner igen problemet. Vi har lite olika strategier. Marcus har bara en sorts strumpor, dock kan vi inte låna dem eftersom han har stl 49.

Jag och Sandra köper också 3 för 99kr på Lindex och de varar inte så länge. Kan dock berätta att Mikael testat att köpa jättedyra märkesstrumpr (typ Armani eller nåt)och de var precis lika dåliga som de billiga.....

Stadium har svarta eller vita strumpor utan skaft (Umbro) som håller jättelänge.....

Jennie sa...

Såna Umbro har jag oxå, köpta på Ullared, men vill gärna ha skaft på vintern..brr..

Förresten kan jag denna gång ej skylla på Lindex..på kvällen hittade jag en lång spink i strumpan, så jag har väl fastnat i den.. 1 cm långt sår på tån oxå, inte känt nåt..

Mamma sa...

Pappa stoppar faktiskt sina strumpor fortfarande.
Mamma

Nina sa...

Brukade inte pappa köpa 10 pck i märkliga färger på ÖB?