30 november 2009

Vår lördag och söndag

Har varit full rulle hela helgen.
Efter frukosten i lördags åkte vi in till stan för att jag skulle handla nåt att ha på mig på lördag, men såklart hittar man inget då.. En lunch/fika på Waynes istället, det behövdes efter att ha sprungit i typ varje affär i stan.. Inom Babyproffsen för nya påsar till blöjhinken sen hem ett tag.
Efter några timmar hemma åkte jag, Elvira, Jonas och Ted in till Nico & Sandra på glöggkväll. Där var det party och det var kanske inte helt kul för Elvira så vår lilla familj åkte hem igen halv tio. Hann iaf med lite gott juligt bål och en lussekatt :)

I söndags efter frukost började jag putsa fönster..riktigt tråkigt och det tar ju en halv evighet med såhär många fönster..dessutom är de ju uppdelade med såna fula spröjs eller vad 17 det heter.. Jonas dammsugade och tvättade golv och toaletter.
När vi pausade i soffan med världens godaste lussebulle från Kakboden till reprisen av Robinson så såg jag att jag fått sms av Nina S om vi ville promenera in till Höganäs på julskyltning. Så vid 15 kom Nina, Johan och lille Dante förbi så gick vi in. Var borta ca 3 timmar och Elvira sov i vagnen hela tiden. Det var mysigt till det började regna.. Men en liten glögg och en korv hanns med. Sen handlade vi på ica sen promenerade vi hem igen och då hade det slutat regna.

Inga kommentarer: