17 oktober 2009

Tankar i natten

  • När började halv elva kännas som natt..? Igår var jag iofs vaken till 1! efter en trevlig kväll hos grannarna.
  • Brukar katter morra? Zol låter som en hund ibland. Lite kul den gången hon morrade på granntanten iofs :)
  • Brukar bebisar lukta havregrynsgröt? Kan kanske va mjölken..
  • Varför föredrar jag Marabou frukt & mandel när jag egentligen inte gillar varken russin eller mandel?
  • Borde man inte va tröttare efter att ha sovit 5 timmar i sträck endast EN gång på snart 3 månader?

Nähä, ett blöjbyte sen resten av Cocktail i sängen tror jag. Eller resten och resten, säkert ingen risk jag ser hela :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså du nattsuddar hos grannarna, låter trevligt...
Jag e ganska less på in dator så jag vill inte sitta vid den mer än jag behöver, allt går så långsamt. säkert fullt minne eller nåt, för vi har inga virus, de har vi kollat.

Kram Tinne