29 oktober 2009

Kalaset

Så ja nu äntligen har jag fått in bilderna från kalaset i lördags, rätt dåliga bilder men ändå.. Tänkte försöka mig på att lägga in bilderna som vanligt via blogger men får det INTE att bli bra när det är mer än en bild.. Så det fick bli ett collage via Picasa.

Igår var jag på efterträff med vår föräldrakurs, det var kul att se alla bebisarna, har ju bara träffats som gravida innan. En liten Liv var där sen 5 pojkar, typ samma som i mammagruppen. Ont om flickor.
Fick en skön promenad dit och hem, Elvira var tyst och duktig hela vägen, sov en stund oxå. När vi kom hem myste vi i soffan med tända ljus sen gjorde jag fläskpannkaka för första gången. Den blev inte så snygg men den var god, så nu ska jag äta resterna till lunch.

Sen ska jag gå bort till Nina o Dante och fika, kanske en promenad i fina vädret också.

Ikväll är Jonas hemma igen, då blir det potatis- och purjolöksoppa med hembakt bröd. Vi har äntligen kommit in i rutinen att handla för hela veckan, så skönt att veta vad man ska äta och dessutom ha allt hemma!


Posted by Picasa

1 kommentar:

Tinne sa...

Hehe Elvira såg helt chockad ut...