09 juli 2009

Landat i soffan

Precis satt mig i soffan, Jonas är kvar där uppe och målar omgång 3 på väggarna där uppe. Jag hjälpte till att måla alla listerna 1 gång, bara typ 2 ggr kvar då :) Satt på en stol och hade listerna uppallrade på två andra stolar så jag slapp anstränga kroppen, smidigt!

Så här hemma jobbas det, medans "alla" andra verkar roa sig på Sofiero med Tomas Ledin och Caroline af Ugglas. Vissa verkar t.o.m. ha lyxen att få mr Ledin himself på privat efterfest hemma i sin trädgård! Verkar väldigt spännande, måste kolla in Cattis blogg imorgon!

Innan idag var åstorparna här och hjälpe mig med muffinsen, så jag slapp äta alla själv :) Mycket snällt av dem!

Imorgon är det fredag, sen är det helg och efter det har Jonas bara 1 vecka kvar att jobba sen har han 4 veckors semester, ska bli skönt!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej Jennie! Vad kul att du hittade min lilla blogg ;) Hur är det med dig/er?
Kram
Sandra