10 juni 2009

Ledig dag

Varit ledig idag men mycket till vila har det inte blivit. Först på föräldrakurs 8-10, fick bla se en förlossningsfilm!
Sen kom Tinne o Patrice på kaffe och kaka. Tinne hade tänkt handla lite kläder så vi åkte en sväng till Väla men kom därifrån med massa annat istället..
När jag kom hem vid fyra satt jag mig här vid datorn och skulle planera och begära föräldrapeng på Försäkringskassans hemsida..det är inte det enklaste och det tar ju sin lilla tid så jag är nyligen klar med det, hoppas det blev rätt nu så man får några pengar..
Jonas körde sent från jobb så han är nog inte hemma förrän vid sju, ikväll kan det nog bli pizza eller nåt sånt..
Imorgon blir en lång dag. Först jobba 8-12, sen ultraljud kl 14, sen jobba igen 17.30-21.30.. På fredag jobbar jag också kväll till 21.30, men får ingen sovmorgon då heller för ska till barnmorskan på förmiddagen.

Inga kommentarer: