01 maj 2009

1 maj

Jaha, då är det 1 maj, röd dag, sol ute och allt, men jag sitter inomhus och jobbar. Bara 4 timmar så jag ska nog stå ut, tog iofs emot lite att lämna filten där hemma på gräsmattan.. Jag och Jonas låg och skrev namnlistor, för att se om vi kan enas om nåt eller några namn :) Har en känsla av att det blir en pojke men på min pojklista var där typ 1-2 namn.. På flicklistan däremot hade jag över 20!

Igår valborg var vi och åt på Skogsbrynet i Lerberget. Först kom Nina och Johan hem till oss, tuggade på lite ost, korv och oliver och drack mitt speciella alko-fria bål. Tänkte ju att de andra kunde fylla på med lite alkohol men Nina ville inte heller ha, hehe alla är visst gravida nu verkar det som :) Kul! De ska ha ca 2 månader efter oss.
Sen gick vi då till Skogsbrynet, de hade säsongspremiär. Ska kanske inte gå på premiären fler ggr, vi gjorde det förra året oxå. Maten var helt okej men servicen och väntetiderna var dessto tråkigare.. Tog oss ca 3 timmar att äta vår 3-rätters. Vi hade ju inte direkt bråttom iofs men ändå. Vi hann ju iaf se både majbrasa och fyrverkerier därifrån vi satt :)

Ikväll när jag kommer hem ska vi grilla i trädgården. Tror vi får sällskap av Tinne, Raffe o Patrice :)

Inga kommentarer: