14 april 2009

Vardag igen

Nu är påsken slut för denna gång. Lite synd för det har varit väldigt skönt att vara ledig, trevligt att träffa folk och att äta påskmat :) Ska väl inte klaga för nästa vecka är jag ledig igen tors-sönd. Var ledig i mig själv fre-sön sen tog jag faktiskt semester på torsdagen eftersom jag fyller år!

I söndags var vi ju i Påarp på kvällen. Nina & Sandra var där och även Gittan, Inger och mormor. Jättegod mat var det, varmrökt lax med två olika såser och massa goda tillbehör. Sån lax måste ju va nåt av det godaste som finns :) Till kaffet åt vi smaskiga prinsessbakelser med jordgubbar. Lite påskgodis på toppen så var man riktigt mätt och belåten!

Igår gjorde jag faktiskt inte så mycket, rensade lite ogräs bara. Jonas var jätteduktig när jag jobbade i söndags så han hade rensat i stort sett hela trädgården från allt gammalt dött, och nytt ogräs. Själv fick jag börja om i samma rabatter jag rensade härrom veckan för där hade ogräset hunnit tillbaka..snabbt går det..

Inga kommentarer: