29 april 2009

Skön sol

Tillbaka på jobb efter 4 timmars ledigt mitt på dan. Skönt att vara ledig och komma ut i fina vädret men trist att gå in och jobba nu igen..

Blev ingen fika med Jenny idag för hon hade migrän.. Istället gick jag till Maria och fikade på hennes balkong.
Sen gick jag ner på söder och kollade in lite barnkläder, de hade ju faktiskt ganska söta grejer på både Lindex och Kappahl. Man får ju förbereda lite, så bebisen inte helt plötsligt kommer ut och bara äger 1 body :) Köpte iaf en babyfilt, en liten mössa och ett par strumpor.

Sen tog jag en liten glass i solen och gick mot jobb. Väldigt varmt och skönt, nästan sommarvärme ju! Väl på jobb gick jag med Frida upp på takterassen för lite mer sol, hon rökte och jag fick ju vara lite mer nyttig så jag åt en kiwi :)

Nu ska jag jobba 3 timmar till sen blir det hem och titta på Efterlyst tror jag. Idag måste jag ju kunna hålla mig vaken, kommer ju hem precis när det börjar typ..

Sen imorgon är jag ledig, inte dumt alls, hoppas vädret håller i sig!

Inga kommentarer: