04 februari 2009

Delat arbetspass

Ja, idag har jag delat pass, det innebär att jag har 4 timmars lunch mitt på dan. Ibland är det mer ibland mindre. Vissa gånger är det skönt när man har saker att göra i stan men det blir ju en lång dag. Som tur är är det inte så ofta man får det, högst en gång var 6:e vecka tror jag det är.

Idag ska jag träffa Jenny och luncha på Åhléns. Sen ska jag köpa present till Filippa som fyller år på lördag, hela 9 år blir hon!
Ska se om jag hittar nåt fint till lilla Patrice också, de borde väl komma hem ganska snart tror jag.

Idag blev jag förresten kallad "jävla nöt" av en sur stockholmsherre. Kul kl 8 på morgonen när man precis satt sig att jobba.. Han frågade vilket nummer han själv ringde från och det får vi inte säga. Inkommande nummer ser vi nämligen även om de skulle vara hemliga så därför säger vi aldrig det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite skumt är det ju att undra var man ringer ifrån...han hade säkeert inte rent mjöl i påsen och den största nöten var han själv.

kram Nina