15 januari 2009

Eviga frågan..

..vad ska man äta ikväll då? Sa till Jonas att jag skulle tänka ut nåt bra under dagen men det har jag inte gjort. Man har väl vissa grejer man gör när man inte kommer på nåt bättre, tex spagetti och köttfärssås. Det kanske det blir. Eller paj. Eller nåt helt annat.
Precis nu ringde en kund och frågade efter Hard Rock Café, åhh vad sugen jag blev på det då! Min favorit ju! Äter alltid där när vi är i Köpenhamn. Senast var nog ända sedan april, men då var vi både på Hard Rock i Köpenhamn och i Oslo på samma helg! Iofs bara kaffe i Oslo men det var rätt bra gjort ändå tycker jag!

Imorgon har jag min lediga dag eftersom jag ska jobba i helgen. Då ska jag träffa min mammalediga kompis Tinne. Förresten heter det mammaledig även innan man fått barn? Iaf så ska hon inte ha förrän i mars men har slutat jobba nu.
Får ju börja fika nu så man har vanan inne :)

Nu var där en som frågade efter pizzeria Acapulco i Västerås. Tyckte även det lät gott. Betyder nog att jag är hungrig. Får ta ett äpple när jag slutar om en halvtimme.

2 kommentarer:

Anonym sa...

efter att ha läst buffe som kom med posten idag så är jag sugen på thaimat...

Anonym sa...

Men Linda, du ska väl bara äta soppa :-)

Själv har jag ätit spansk tortilla,det är min nödlösningsmat.

kram Nina