28 december 2008

Sista jobbedan 2008 :)

Ska jobba ca 3 timmar till och sen är jag ledig i 7 dagar, tjohoo! Vet ni förresten hur många samtal jag tagit denna månaden? Innan idag alltså, jag har jobbat 19 dagar.
Jo, på 118228 har jag svarat på 1011 samtal och på 118118 6585 samtal, alltså 7596 st! Inte illa va?!

Efter jobb idag ska jag & Jonas på bio, får ju använda presentkortet som vi också fick i julklapp. Jonas fick välja film, han vill gärna se "The day the..." vad den nu hette, nåt med aliens och jordens undergång eller nåt, med Keanu Reeves. Blir säkert bra. Jonas brukar välja film för det mesta eftersom han är mest intresserad, jag brukar ju ändå somna. Kanske inte på bio men hemma iaf. Igår såg vi "The Aviator" på tv, jag somnade väl efter en kvart eller nåt. Den såg vi även för några år sedan på Sandrews, lyckades faktiskt somna lite då också. Den filmen är iofs väldigt lång och även lite tråkig.. Är väl kanske lite tröttare än vanligt nu också, tycker Jonas iaf. Jag tycker jag är lika trött som jag alltid varit men jag kanske visar det mer.

Undra vem som vunnit de 110 miljonerna på Lotto i Helsingborg? Inte är det jag iaf för vi spelar aldrig.. Men det hade inte suttit fel, finns många hål att stoppa dem i. Tänk allt kul man kunde gjort :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha nu en skön ledig vecka och vila dig ordentligt...