23 december 2008

Lillejul

Idag är det lille julafton och jag är på jobbet, än så länge ringer det väldigt lite och det är skönt med lite saktare tempo idag. Men det kommer säkert igång sen, när folk ska ringa och kolla hur Systemet är öppet och sådär..

Efter jobb ska jag till Linda & Hasse. Jag träffar ju inte dem imorgon och inte heller Marcus och Sandra. Så vi ska byta lite julklappar och äta Lindas goda mat och annat julmys. Sen ska jag nog snedda över gräsmattan och gå över till Lasse & Helena för vidare julfirande :)

Först ska jag se om jag hinner köpa en sista hemlig julklapp :)

Förresten det där om att Zol inte brydde sig om granen var kanske lite för tidigt att säga. Kulorna är väldigt roliga att slå på och vattnet tror hon är till henne. Igårkväll flög både kulor och glitter över halva rummet.. Men söt är hon ändå :)

Inga kommentarer: