04 november 2008

Film


I söndags skulle vi hyra film, får ju pröva den nya Blu Ray spelaren som jonas fick i födelsedagspresent. Var inte så jätte filmsugen så jag sa att jonas fick välja vilken han ville. Sex and the city blev det! Haha ingen killfilm direkt :) Men jag tyckte iaf den var bra! Höll mig vaken fast den var 2,5h och det måste vara ett bra betyg från mig som alltid somnar..
I söndags hann vi även med en promenad i det fina vädret (blev iofs väldigt kallt när vi kom ner vid stranden med vår kaffe & kanelbulle-fika), åka till ÅVS och slänga insamlingen, borra upp nya lampan i trappan och sätta i ett nytt rör i vasken i där uppe.

1 kommentar:

Abbe sa...

Måste försvara mig i denna fråga!
Jag som så kallat äkta man (eller vad man nu säger när man bott ett halvt dicenium ihop) gjorde som alla andra män när det gäller val. det finns rätt val och så finns det rätt val men så länge det är "hennes" val så GJORDE vi rätt val:). Dock så har man sätt serien var varanan kväll och vet ju mer om deras liv än grannen.. men den var nog en 3:a i betyg. Inte bara en tjej film (beroende på vem som gör valet) :)