26 november 2008

Ensam hemma

Ja, jag och så Zol förstås. Jonas är iväg på jobb i "Gränna", fast jag tror han menade Grenå för det skulle va i Danmark :)
Vilken tur att han gjorde god mat igår som jag kan äta resterna av idag! Det blev spenatpasta med kycklingfärs, och grillade grönsaker; sparris, blomkål och rödlök.

Idag slutade jag tidigt så jag hann gå på stan lite och titta på julpynt. Kom hem utan nåt alls, är ute efter några hyacintvasar och ev någon ny adventsljusstake eller elljusstake. Imorgon öppnar iaf nya Lagerhaus butiken i stan som Vevve pysslat med så då tänkte jag kolla in den! Lagerhaus är en trevlig butik, typ som Bolagret. Har varit i den någon enstaka gång i Lund (eller Malmö?). Kan behövas något sådant inne i stan!

Nä, nu är det dags för den goda maten sen ska jag mysa i soffan och senare titta på Efterlyst såklart!

Inga kommentarer: