06 oktober 2008

Utmaning-fem saker

Var ute och snurrade i bloggvärlden och ramlade över isabelsvarld.blogg.se och där hittade jag denna utmaning som jag tänkte göra. Den som vill får gärna lägga den på sin egen blogg oxå!


  • 5 saker i min frys:

falukorv, köttfärs, frysta bär till smoothie, glass och massa kvarglömt längst in..

  • 5 saker i min garderob:

jeans (acne, cheap monday, won hundred), huvtröjor, koftor,linne, väskor

  • 5 saker i min väska:

pocketbok, tygpåse jag fått av Nina, handkräm, Läkerol-salmiak, nagelfil

  • 5 saker i mitt badrumsskåp:

ansiktskrämer, Dove Go Fresh deo, ny-gamla favoriten Glow! by J-Lo, bomullsrondeller, rakhyvel

  • 5 saker i min (jonas) bil:

Nya cd:n med Metallica, ljudböcker, penna, kaffemugg, skräp..



Hoppas alla har en bra dag trots det är måndag och ha en trevlig vecka!

Inga kommentarer: